Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Digitaalisen viestinnän koulutuskokonaisuus

Miten luoda puhuttelevia ja rehellisiä sisältöjä, jotka tavoittavat oikeat kohderyhmät ja ovat linjassa yrityksen arvojen ja brändin kanssa? Vuoden koulutusjakso antaa syväymmärrystä digitaalisen viestinnän eri alueista.

Viestinnän ammattilainen, vahvista digitaalisen viestinnän osaamistasi!

Tuloksekas digiviestintä vaatii kattavaa ja ajantasaista alusta- ja kanavaosaamista, suunnitelmallisia ja tarkasti segmentoituja sisältöjä, sekä vahvaa osaamista mittaamiseen ja tiedon analysointiin. Ota digi haltuun!

Viestintä on liiketoiminnan ytimessä ja tekee näkyväksi organisaation toiminnan eri sidosryhmille. Viestinnän tulee olla strategista, suunnitelmallista ja vaikuttavaa. Digiviestinnässä korostuu suunnitelmallisuus, sisällöt, kanavakohtaisuus sekä kohderyhmätuntemus. Suunta on vahvasti myös se, että viestintätiimi rohkaisee ja valmentaa koko organisaatiota vuorovaikutukseen ja vastuulliseen viestintään, ja myös kasvavassa määrin digikanavien käytön osalta.

DIGITAALISEN VIESTINNÄN KOULUTUSKOKONAISUUDEN TEEMOJA

  • Suunnitelmallinen sisältöstrategia ja digisisällöt 15.2.2022
  • Vaikuttava digiviestintä sosiaalisessa mediassa 15.3.2022
  • Verkkotekstit ja copywriting digitaalisissa ympäristöissä 22.3.2022
  • Sisäinen digiviestintä 5.5.2022
  • Brändin rakentaminen & brändi-identiteetti digikanavissa 17.5.2022
  • Asiakaslähtöisen digipalvelun suunnittelu 8.9.2022
  • Hakukoneoptimoinnin perusteet 13.9.2022
  • Tiedon ja datan visualisointi, videot
  • Viestijästä digisparraajaksi 1.12.2022

Koulutuspäivissä syvennytään digiviestinnän rooliin muutoksen kasvun ja muutoksen tekijänä organisaatioissa. Koulutuspäivät tarjoavat kattavasti lisäymmärrystä eri alueista, jotka on huomioitava onnistuneen digiviestinnän laadinnassa ja toteuttamisessa. Koulutuskokonaisuus tarjoaa runsaasti työkaluja viestinnän ammattilaisen henkilökohtaisen digiosaamisen kehittymisessä. Suoritettuasi digiviestinnän kokonaisuuden sinulla on valmiudet toimia myös digiviestinnän coachina johdolle, asiantuntijakollegoillesi kuin asiakkaillennekin.

Koulutus on sinulle, joka haluat oppia ymmärtämään tämän päivän digiviestinnän roolia laaja-alaisesti eri näkökulmista. Saat valmiuksia toimia systemaattisesti ja tavoitteellisesti kasvattaen osaamistasi digiviestinnän sisältöstrategiaan, eri kanaviin, asiakasymmärrykseen sekä mm. mittaamiseen.

Digiviestinnän kokonaisuuden suorittaminen

Ilmoittautumalla koulutuskokonaisuuteen saat käyttöösi koko vuoden 2022 (12 kuukauden) opinto-oikeuden ja pääsyn kaikkiin koulutuspäiviin. Vuoden aikana teemasta järjestetään 8 koko päivän koulutusta. Mikäli haluat koulutuksestasi todistuksen, tulee sinun suorittaa vähintään kuusi (6) koulutuspäivää sekä tehdä hyväksytysti oppimispäiväkirja, joka palautetaan ProComille siinä vaiheessa, kun koulutukset on suoritettuna. Todistuksessa käy ilmi koulutuskokonaisuutesi teema, laajuus sekä koulutuspäivät. Halutessasi voit vaihtaa/korvata yhden koulutuspäivän myös toisesta teemakokonaisuudesta!

Koulutuksiin voi osallistua joko live- tai online-toteutuksena. Koulutuksista tulee myös materiaalit oppimisalustalle, johon opiskelijalla on henkilökohtainen pääsy koko vuoden ajan.

Vaihtoehtoisesti voit myös ilmoittautua digiviestinnän yksittäisiin koulutuspäiviin oman tarpeesi mukaisesti.

Kenelle?

Koulutus on sinulle, joka haluat syventää viestinnän osaamistasi digitaalisella puolella. Saat kattavan ymmärryksen digiviestinnän nykytilasta ja tulevaisuudesta, opit hyödyntämään tavoitteellisesti ja tehokkaasti eri kanavia sekä mittaamaan tuloksia ja johtamaan tiedon avulla. Saat valmiuksia myös kokonaisvaltaisen brändin hallintaan sekä sisäisen viestinnän edistämiseen digin keinoin.

Koko kalenterivuoden 2022 (12 kuukauden) opinto-oikeuden voi hyödyntää:

Yksittäinen opiskelija, joka saa oikeuden kaikkiin kahdeksaan koulutukseen. Yksittäinen opiskelija saa viisi päivää suoritettuaan ja oppimispäiväkirjan tehtyään todistuksen. Halutessasi voit sisällyttää valitsemaasi kokonaisuuteen yhden koulutuksen myös toisesta teemasta.

Organisaatio, joka ostaa opinto-oikeuden tiimilleen. Organisaatio voi ostaa opinto-oikeuden kahdeksaan koulutukseen esimerkiksi viestintätiimilleen, jolloin koulutuspäivissä voi käydä kuka tahansa tiimin jäsen, kuitenkin niin, että koulutuksissa voi olla yksi organisaation jäsen kerrallaan.

Tutustu alta yksilö- ja organisaatio-osallistumisen etuihin sekä eroihin ja valitse teitä hyödyntävin osallistumismuoto.

Miksi mukaan kokonaisuuteen?

  • Saat koko vuoden 2022 ajalle (12 kk) opinto-oikeuden valitsemaasi teemaan ja koulutusmateriaaliin oppimisalustalla
  • Oppimisalusta toimii opintojesi tukena: vertaistukea ja verkostoitumista opiskelukollegoiden kanssa, tietopankki teeman sisältöihin sekä pääsy koulutusten materiaaleihin koko opinto-oikeuden ajan
  • Pääset verkostoitumaan alan kollegoiden kanssa, jotka opiskelevat myös kokonaisuutta
  • Laadit opinnoista oppimispäiväkirjan oppimisen tueksi
  • Voit osallistuja joustavasti luokkahuonemuodossa paikan päällä tai etänä online-toteutuksena
  • Saat todistuksen kokonaisuudesta!

Pidätämme oikeudet muutoksiin ja muutokset koulutuspäivien sisällöissä mahdollisia.