Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Karoliina Malmelin

Kirjoittaja on viestinnän kouluttaja ja konsultti, joka on erikoistunut arvokeskustelun ja sosiaalisen median kysymyksiin. Hän on työskennellyt aiemmin toimittajana ja viestinnän yliopisto-opettajana. Hän on teoksen ”Vastuullinen yritysviestintä” (Edita 2009) toinen kirjoittaja. Malmelinin yritysviestinnän alan väitöskirja ”Arvojen markkinat: oikeuttavat arvomaailmat suomalaisten suuryritysten yritysvastuupuheessa” tarkastetaan Helsingin yliopistossa kesällä 2011. Hän voitti tiimeineen Helsingin yliopiston Opetusteknologiapalkinnon 2011.

Kirjoitukset