Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Tapahtumakalenteri

Tapahtumalistaus

  • ProCom PROFESSIONAL – Digitaalisen viestinnän ammattilaisuus 2023

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / online-koulutukset

    Miten luoda sisältöjä, jotka ovat puhuttelevia, rehellisiä, linjassa yrityksen arvojen ja ilmeen kanssa sekä tavoittavat oikeat kohderyhmät? Tehokas digiviestintä vaatii kattavaa ja ajantasaista alusta- ja kanavaosaamista, suunnitelmallisia ja tarkasti segmentoituja sisältöjä sekä vahvaa osaamista mittaamiseen ja tiedon analysointiin. Sosiaalinen media tarjoaa parhaillaan tehokkaan viestintäväylän organisaatioviestijöille, ja myös yhteiskunnallisesti keskeisten asioiden pariin. Tämän koulutuskokonaisuuden avulla saat syväymmärrystä digitaalisen viestinnän eri alueille.

  • ProCom PROFESSIONAL – Johtamisviestinnän ammattilaisuus 2023

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin koulutustila / online-koulutukset

    Johtamisviestinnän koulutuskokonaisuus pureutuu alueille, joilla johtaminen, viestintä, strateginen ajattelu ja asiantuntijuus kietoutuvat yhteen. Strateginen johtaminen, viestinnän suunnittelu ja johtaminen, vastuullisuus, maineenhallinta ja kriisit, muutosviestintä sekä datalla johtaminen – muun muassa näihin kaikkiin saat tuoretta näkökulmaa ja vahvaa osaamista johtamisviestinnän koulutuksessa.

  • ProCom PROFESSIONAL Vastuullisuus & viestintä -koulutuskokonaisuus 2023

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin koulutustila / online-koulutukset

    Vastuullisuus ja viestintä -koulutuskokonaisuus antaa laajan kokonaisymmärryksen vastuullisuuskysymyksiin sekä käytännön oppeja oman vastuullisuuden ja sen viestinnän tekemiseen, tehostamiseen ja vaikuttavuuteen. Ilman vastuullisuuskysymysten tunnistamista viestinnän ammattilaisen on haastavaa menestyä työssään oman organisaation sisäisenä muutosagenttina, brändin rakentajana ja johdon tukena. Vastuullisuus on ohittamaton asia kaikille organisaatioille ja se on sitä myös viestinnän ammattilaiselle, joka kehittää omaa ammattitaitoaan vastaamaan tuleviin liiketoiminta- ja yhteiskuntahaasteisiin.

  • ProCom-päivä 2023

    , Tapahtuman tyyppi: Tapahtuma , Tapahtuman ajankohta: -
    Hilton Helsinki Strand / Online

    ProCom-päivä on ollut vuodesta toiseen iloinen kesän aloituksen merkki viestintäammattilaisille ja erityisen tärkeä tilaisuus kollegojen tapaamiseen ja uusien tuttavuuksien luomiseen.  Vuoden 2023 ProCom-päivä järjestetään 1.6.2023. Päivän teemana on vaikuttava viestintä. ProCom-päivä keskittyy viestintäalan kaikkein keskeisimpään kysymykseen: miten viestinnällä voidaan vaikuttaa ja millaista on vaikuttava viestintä? Haemme vastausta valovoimaisten puhujien ja kiinnostavien esimerkkien myötä.

  • Valmentajaverkosto: Viisi pointtia: Mikä tekee sinusta hyvän palautteenantajan? Näillä vinkeillä palautteenantamisesta tulee lempityötäsi!

    , Tapahtuman tyyppi: Jäsentapahtuma & etäosallistumismahdollisuus , Tapahtuman ajankohta: -
    Webinaari

    Palautteen antaminen on tärkeä osa viestinnän valmentamista. Jokainen meistä on varmasti joutunut tilanteeseen jossa tulisi antaa palautetta kollegalle, tiimiläiselle tai johdolle. Webinaarissa saamme konkreettisia vinkkejä parempaan palautteenantoon ja hyvän palautekulttuurin rakentamiseen kahdelta tottuneelta esiintyjältä ja viestinnän valmentajalta. Parhaat viisi pointtiaan jakavat Suomen Ekonomien viestintäpäällikkö Ida Levänen ja Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen viestintäpäällikkö Noora Kero.

  • Johtajaverkosto: Voiko tiedustelupalvelu olla avoin? Suojelupoliisi on hiipinyt hiljaisuudesta podcast-aikaan

    , Tapahtuman tyyppi: Jäsentapahtuma & etäosallistumismahdollisuus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto & online

    Suojelupoliisi on yksi Suomen salaisimmista organisaatioista. Viimeisen kymmenen vuoden kuluessa se on kuitenkin vähitellen avautunut, koska luottamuksen säilyttäminen vaatii viestintää myös turvallisuus- ja tiedustelupalvelulta. Miten viestitään, kun lähes kaikki asiat ovat salassa pidettäviä? Puhumassa ovat Milla Meretniemi (Suojelupoliisi) ja Liinu Lehto (Digi- ja väestötietovirasto).

  • Digiverkosto: Tekoäly perämiehenä viestinnän työpäivässä – mahdollisuudet ja eettiset kysymykset

    , Tapahtuman tyyppi: Jäsentapahtuma & etäosallistumismahdollisuus , Tapahtuman ajankohta: -
    Microsoft, Keilalahdentie 2–4, Espoo 02150 / Teams

    Teknologian rooli viestinnässä kasvaa jatkuvasti. Haluamme ymmärtää, miten voimme hyödyntää tekoälyä viestinnän työkaluna samalla kun huolehdimme sen vaikutuksista yksityisyyteen, vastuullisuuteen ja inhimilliseen vuorovaikutukseen. Digiverkosto kutsuu kaikki jäsenet hybriditapahtumaan kuulemaan Microsoftin tulossa olevasta Copilot-tekoälyä hyödyntävästä työkalusta viestinnän apuna.

  • Google Analytics 4 viestijälle

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Mistä tiedät, onko viestintäsi vaikuttavaa? Miten web-analytiikkaa voidaan hyödyntää viestinnässä? Google Analytics on digiviestijän salainen ase: sen avulla näet tarkalleen, mitä kävijät tekevät sivustollasi, säädät viestintää ja markkinointia sen mukaan sekä mittaat viestinnän vaikuttavuutta! Tässä koulutuksessa pääset nostamaan analytiikkaosaamistasi ja opit, kuinka saat Google Analyticsista kaiken irti.

  • Tekoäly viestinnässä ja markkinoinnissa

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Miten tekoäly käytännössä muuttaa viestinnän ja markkinoinnin työtä? Miten tekoälyn sääntely kehittyy maailmalla ja minkälaisia toimintakäytäntöjä tulisi jokaisessa organisaatiossa ottaa käyttöön tekoälyn käytössä? Koulutus pureutuu kaikkiin keskeisiin osa-alueisiin, joilla viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset voivat tänä päivänä ja tulevaisuudessa hyödyntää tekoälyä. Lisäksi koulutuksessa katsotaan hypen taakse tekoälymarkkinassa ja pohditaan mihin osa-alueisiin tai työkaluihin on järkevää investoida tällä hetkellä.

  • Vastuullinen asiantuntijaviestintä & sosiaalinen media

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Koulutuspäivässä pohdimme, millaista on hyvä asiantuntijaviestintä, mikä on asiantuntijoiden rooli organisaation vastuullisuusviestin kertojina ja miten viestijä voi auttaa asiantuntijaa tässä työssä. Perehdymme myös siihen, miten sosiaalisen vastuullisuus voi olla organisaation menestystekijä, miten se auttaa maineriskin hallinnassa, ja miten sosiaalinen vastuullisuus tulisi huomioida asiantuntijaviestinnässä. 

  • Muutosviestintä: Strategiat ja työkalut muutosten eri vaiheissa

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Koulutuspäivän tavoitteena on ensiksikin syventää ymmärrystä erilaisista muutoksista ja viestinnän roolista muutosten elinkaarella. Toiseksi käsittelemme erilaisia viestinnän strategioita ja käytännön ratkaisuja erilaisiin muutostilanteisiin. Koulutuspäivä perustuu ajankohtaiseen muutosviestinnän tutkimukseen, jota ryyditämme ajankohtaisin esimerkein. Päivän päätteeksi luomme askelmerkkejä toimivaan muutosviestintään.

  • Liiketoimintastrategian ja viestinnän yhdistäminen

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Koulutuspäivässä käydään läpi viestinnän roolia suhteessa organisaation strategiaan ja liiketoimintaan. Pohdimme, kuinka viestintä voi tukea liiketoimintastrategian luomisessa ja kirkastamisessa. Perehdymme myös johtamisviestinnän merkitykseen strategian arkeen kuljettamisessa.

  • Asiakaslähtöisen digipalvelun suunnittelu

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    Online

    Digipalvelusta saadaan helppokäyttöinen ja selkeä, kun asiakkaan tarpeet ovat tiedossa ja palvelun sisältö sekä visuaalinen ja tekninen toteutus suunnitellaan vastaamaan niitä. Projektin viivästymistä, kustannusten paisumista sekä palvelun käytön ongelmia voidaan ennaltaehkäistä tehokkaasti, kun asiakkaan tilanne ja palvelun tarve tunnistetaan hyvissä ajoin ja sisällöntuotantoa ei jätetä hankkeen loppumetreille valmiisiin raameihin sovitettavaksi. Astu digipalveluiden muotoilun uudelle ajalle, jossa avainsanoja ovat asiakasymmärrys ja sisältölähtöisyys! Opi keinot, joilla suunnittelet ja toteutat tuloksia tuovan digipalvelun, jossa sisältö, visuaalisuus ja tekninen toteutus saavat aikaan timanttisen käyttökokemuksen.

  • Vastuullisuusraportoinnista kestävyysraportointiin

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Koulutuspäivässä perehdymme siihen, miksi ja miten vastuullisuudesta kannattaa raportoida. Käymme läpi raportointiprojektin vaiheet ja autamme sinua tunnistamaan organisaationne vastuullisuutta koskevan tiedonkeruun ja -hallinnan kehittämiskohteet. Avaamme myös kestävyysraportointidirektiivin vaatimukset ja sen, miten vaatimuksiin kannattaa varautua. Koulutuspäivässä tutustutaan myös kattavasti data- ja tekoälyvastuullisuuden eri osa-alueisiin ja niiden soveltamiseen liiketoiminnassa sekä viestintä- ja vastuullisuustyössä. 

  • Digiviestinnän mittaaminen

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Digiviestinnän mittaamisen koulutus keskittyy vastaamaan ikuisuuskysymyseen oman markkinointiviestinnän toimivuudesta. Kurssilla tutustutaan niin verkkosivujen kuin yleisimpien sosiaalisen median kanavien saatavilla olevaan dataan ja miten tästä raakadatasta jalostetaan ymmärrettävämpiä kokonaisuuksia niin dataa visualisoiden kuin hyödyntäen tarinankerrontaa osana datan ymmärrystä. Verkkosivujen mittaamisen työkaluna tutustutaan Google Analyticsiin sekä hakukonenäkyvyyden mittaamiseen avainsana-analyysin avulla. Lisäksi pohdimme mahdollisuuksia ymmärtää julkisten keskustelujen volyymia ja työntekijöiden läsnäolon merkitystä viestinnän onnistumisessa. Tutustumme myös erilaisiin työkaluihin Sprout Socialista Googlen Looker Studioon.

  • Vastuullisuus, maine ja kriisiviestintä

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Tämä koulutuspäivä yhdistää tehokkaasti strategisen, operatiivisen ja inhimillisen näkökulman maineen analysointiin, kriisien ennakointiin ja ennaltaehkäisemiseen, kriisitilanteen hoitamiseen ja myrskyistä selviytymiseen. Vastuullisuuden, maineen ja kriisiviestinnän yhdistävä koulutuspäivä on tehokas, laaja-alaiseen kokemukseen nojaava kokonaisuus, joka auttaa ymmärtämään vastuullisuuden, maineen ulottuvuuksien ja kriisitilanteiden välisen yhteyden. Kouluttaja Anna Ståhle uskoo, että rehellisyys organisaation haasteiden edessä ja rohkea oman toiminnan analysointi ovat paras mainevakuutus. Tule mukaan kasvattamaan organisaatiosi kriisinkestävyyttä – ja myös omaasi.

  • Viestinnän mittaamisen työkalut vaikuttavuuden arvioinnissa ja johtamisessa

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Viestinnän mittaaminen niveltyy sekä koko organisaation että viestinnän strategiseen suunnitteluun ja toteutukseen. Mittaamisen keskeisiä haasteita ovat, millaisia mittareita oikeasti tarvitaan ja miten tuloksia hyödynnetään. Koulutuksessa käymme läpi mittaamisen erilaisia ajattelutapoja, mittareita ja analyyseja, arvioinnin prosesseja, tulosten arviointia sekä niiden tuomista edelleen viestinnän suunnitteluun ja kehittämiseen.

  • Asiantuntijoiden rooli ja sitouttaminen viestintään

    , Tapahtuman tyyppi: Koulutus , Tapahtuman ajankohta: -
    ProComin toimisto / Online

    Niin kauan kuin viestintää ei mielletä osaksi asiantuntijoiden työnkuvaa, moniääninen, aito ja vaikuttava viestintä on vastatuulessa. Ja toisaalta niin kauan kuin asiantuntijaviestintää ei johdeta tavoitteellisesti, viestintä voi olla liiankin moniäänistä ja hajanaista tuottaakseen haluttuja tuloksia. Kumpi edellisistä haasteesi onkin, nappaa tästä inspiroivasta ja käytännönläheisestä koulutuksesta parhaat vinkit viestintäkulttuurin kehittämiseen ja siihen, miten asiantuntijoita innostetaan ja sitoutetaan viestintään.