Koulutuspäivät
Tutustu Tekoäly & digiviestintä -koulutuskokonaisuuden päiviin!
Ilmoittautumalla koulutuskokonaisuuteen saat käyttöösi koko vuoden 2024 (12 kuukauden) opinto-oikeuden ja pääsyn kaikkiin koulutuspäiviin. Jos haluat koulutuksesta todistuksen, tulee sinun suorittaa vähintään kuusi (6) koulutuspäivää sekä tehdä hyväksytysti oppimispäiväkirja, joka palautetaan ProComille siinä vaiheessa, kun koulutukset on suoritettuna. Todistuksessa käy ilmi koulutuskokonaisuutesi teema, laajuus sekä koulutuspäivät.
Halutessasi voit myös ilmoittautua yksittäisiin koulutuspäiviin. Yksittäiset koulutuspäivät avataan myyntiin loppuvuoden aikana.
Tekoäly & digiviestintä -koulutuskokonaisuus pitää sisällään seuraavat koulutuspäivät:
Koulutuspäivä tarjoaa strategisen ja operatiivisen näkökulma teemaan. Päivän aikana keskitytään teknologian vaikutukseen viestinnän kentässä, sekä korkean tason strategioihin että päivittäisiin käytäntöihin. Lisäksi käsitellään konkreettisia tekoälyn sovelluksia viestinnässä, kuten Chat GPT, chatbotit, automatisoidut uutissisällöt ja kohdennettu markkinointi.
Kouluttaja: Mikael Alatalo
Tässä koulutuspäivässä tarkastelemme sosiaalista mediaa ja brändin rakentamista digikanavissa. Koulutuspäivä keskittyy tekoälyn ja algoritmien rooliin sosiaalisen median viestinnässä. Päivän aikana käsitellään, kuinka brändit voivat rakentaa vahvaa läsnäoloa digikanavissa ja miten tekoäly voi auttaa personoimaan viestejä eri kohderyhmille.
Kouluttaja: Heli Annala
Miten viestinnän tekijät voivat tehokkaasti kommunikoida eri sidosryhmille, kuten sijoittajille, asiakkaille, kumppaneille ja yhteiskunnalle? Tämä teema korostaa kohdennetun viestinnän merkitystä ja strategiaa eri sidosryhmille. Koulutuspäivässä pureudutaan siihen, miten hyödyntää digitaalisia kanavia ja alustoja, kuten sosiaalista mediaa, blogeja, webinaareja ja muita digitaalisia välineitä.
Kouluttaja:
Koulutuspäivässä käsitellään visuaalisen viestinnän mahdollisuuksia ja tekoälyn roolia siinä. Syvennytään, kuinka tekoäly voi auttaa luomaan visuaalista sisältöä, kuten kuvia ja videoita. Käsitellään myös etiikkaa ja vastuullisuutta visuaalisen sisällön tuotannossa.
Kouluttaja:
Koulutuksessa tutkitaan, kuinka tekoäly voi auttaa sisällöntuotannossa ja kuinka automatisoidut työkalut voivat tehostaa copywriting-prosesseja. Lisäksi pohditaan, kuinka viestinnän ammattilaiset voivat hyödyntää näitä työkaluja luodakseen vaikuttavaa ja tavoitteellista sisältöä.
Kouluttaja: Piritta Seppälä
Koulutuspäivässä keskitytään tekoälyn eettisiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin viestinnässä. Syvennytään tekoälyn ulottuvuuksiin ja käsitellään, kuinka organisaatiot voivat rakentaa eettisiä tekoälysovelluksia ja mitä viestintäammattilaisten tulisi tietää tekoälyn eettisistä haasteista.
Kouluttaja:
Koulutuspäivässä pureudutaan, kuinka luoda käyttäjäystävällisiä digipalveluita ja optimoida ne hakukoneille. Tarkastellaan, kuinka tekoäly ja data-analytiikka voivat auttaa luomaan parempia digipalveluita asiakkaille. Käydään läpi myös, kuinka hakukoneoptimointi muuttuu tekoälyn myötä.
Kouluttaja:
Koulutuspäivässä tutustutaan siihen, kuinka tekoäly ja automatisoidut työkalut, kuten Google Analytics 4, voivat auttaa mittaamaan ja analysoimaan digiviestinnän vaikuttavuutta. Keskustellaan myös siitä, miten näitä tietoja voidaan hyödyntää viestinnän suunnittelussa ja optimoinnissa.
Kouluttaja: Piritta Seppälä
Pidätämme oikeudet muutoksiin, muutokset koulutuspäivien sisällöissä ovat mahdollisia.