Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

ProCom-päivä 2.6.2022

Vuoden 2022 ProCom-päivä järjestetään 2.6. klo 9–19 juuri avautuvassa tapahtumatalo Pikku-Finlandiassa. Teemana on tänä vuonna brändit ja maine.

ProCom-päivä 2022: Brändit ja maine – meillä ja maailmalla

Viestinnän ammattilainen on todellinen moniosaaja. Portfoliossa tulisi olla tietotaitoa monien muiden osaamisalueiden lisäksi myös brändityöstä markkinoinnin ja vastuullisuuden näkökulmasta. Tulevaisuuden brändeillä on vahvan brändiarvon lisäksi vahva arvopohja, ja niiden liiketoiminta on aidosti vastuullista ja läpinäkyvää.

Päivässä käsitellään brändejä epävakaina aikoina, viestinnän merkitystä ja vastuuta sekä strategisen markkinointiviestinnän roolia tulevaisuuden rakentajana.

Tutustu ProCom-päivään