Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Tutustu arvioon

Vuosikertomusten arviointi kevätkaudella

Organisaatiomedioiden kilpailun ja arvion Oma Median arviointityö jakaantuu tänä vuonna kahteen jaksoon:

  • Vuoden 2021 vuosikertomukset arvioidaan jo kevätkaudella, ja osallistujat saavat arviointiraportit käyttöönsä kesäkuussa.
  • Muut mediat arvioidaan syyskaudella 2022, ja toisen jakson ilmoittautuminen aukeaa myöhemmin lähempänä syksyä. Muut mediat saavat arviointiraportit käyttöönsä marraskuussa.

Kaikki vuoden 2022 aikana ilmoitetut vuosikertomukset ja mediat ovat mukana Oma Media -arvion päätöstilaisuudessa marraskuussa kilpailemassa parhaan median tittelistä.

Kuusi syytä ilmoittautua mukaan

Millä medialla voimme ilmoittautua mukaan arvioon?

Tutustu monipuolisiin sarjoihin

Oma Mediassa on kuusi sarjaa:

1) Lehti (painettu tai sähköinen näköislehti), arviointi syksyllä 2022
2) Verkkojulkaistu, kuten verkkosivusto, blogisivusto tai intranet, arviointi syksyllä 2022
3) Podcast, arviointi syksyllä 2022
4) Vuosikertomus (listatut ja listaamattomat organisaatiot), arviointi keväällä 2022
5) Muu digikanava, kuten sosiaalisen median kanava, video tai videosarja, arviointi syksyllä 2022
6) Pienen tekijän media, jossa huomioidaan mediaa tekevän organisaation budjetti, tekijätiimi ja liikevaihto, arviointi syksyllä 2022

Kuka voi osallistua?

Oma Media -arvioon ovat tervetulleita kaikenkokoisten organisaatioiden, yritysten, julkisten organisaatioiden että järjestöjen, tuottamat mediat. Palvelut, tuotteet ja alustat voivat olla sekä sisäisille että ulkoisille sidosryhmille suunnattuja ja sähköisiä, painettuja tai muun muotoisia. Arvio kannustaa kehittymiseen ja yhdessä oppimiseen. Kannustammekin kaiken tasoisia medioita ja uusia kokeileviakin ratkaisuja osallistumaan mukaan.

Miten mukaan?

Ilmoittautuminen syksyn arvioon aukeaa elokuussa

Ilmoittautuminen syksyn arvioon aukeaa elokuussa! Pysy siis kuulolla, kerromme elokuussa lisää.