Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Ohjelma

Vuoden 2022 ProCom-päivän ohjelma. Vuoden 2023 ohjelmaa työstetään parhaillaan.

Maabrändit ja brändit maailmalla vakaina ja epävakaina aikoina

Aamupäivä

Kello 8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Kello 9.00 Tervetuloa ProCom-päivään / Welcome to the ProCom Day
Maria Mroue, hallituksen puheenjohtaja, Chair of ProCom
Jussi-Pekka Rantanen, moderaattori / Moderator

Kello 9.05 Keynote speech: National image in turbulent times – how war and pandemics affect the way we perceive and respond to other countries
Simon Anholt, Honorary Professor of Political Science and Author

Kello 9.50 Studio Discussions by Simon Anholt and Jussi-Pekka Rantanen
Simon Anholt
Jussi-Pekka Rantanen

Two Brand Cases:

Kello 10.00 Sustainable business and corporate values in post normal times – case Paulig
Rolf Ladau, toimitusjohtaja, Paulig

Kello 10.30 Trust, integrity and resilience in today’s turbulent world – case Tietoevry Ukraine
Kia Haring, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, TietoEvry

Kello 11.00 Coffee Break

Viestinnän vastuu ja merkitys

Keskipäivä

Kello 11.20 ESG-mielikuvat ja maine organisaation luottamuksen sekä kestävän kasvun rakentajana
Harri Leinikka, toimitusjohtaja, T-Media

Kello 11.40 Case: Hyväksytty vastuullisuus: ESG-mielikuvat eri rooleista käsin tarkasteltuna
Päivi Anttikoski, entinen toimittaja, entinen valtioneuvoston viestintäjohtaja, SOK:n markkinoinnin, viestinnän ja vastuullisuuden johtaja

Kello 12.00 Keskustelua aiheesta

Kello 12.15 Lounas- ja verkostoitumistauko

Kello 13.00 Paneelikeskustelu: Median ja toimittajien vastuu nykyviestintäteknologian aikana
Keskustelua alustaa ja moderoi Veera Heinonen, Demokratia ja osallisuus -teeman johtaja, Sitra.
Keskustelemassa ovat Maria Pettersson, päätoimittaja Journalisti-lehti, Saska Saarikoski, toimittaja, Helsingin Sanomat sekä Ulla Järvi, toimittaja, pääsihteeri, Suomen tiedetoimittajain liitto.

Strategisen markkinointiviestinnän rooli tulevaisuuden rakentajana

Iltapäivä

Kello 14.00 Keskustelua strategisen markkinointiviestinnän merkityksestä ja voimasta yllättävissä muutoksissa
Markkinoinnin ja viestinnän liitosta keskustelemassa Chief Creative Officer & Owner at Nitro Group Eka Ruola ja pitkän linjan viestintäveteraani Arja Suominen. Moderaattorina Jussi-Pekka Rantanen.

Kello 14.40 Kahvi- ja seurustelutauko

Kello 15.00 Vaikuttajamarkkinointia vuodesta 1981
Sami Sykkö, toimittaja
Sami Sykkö on myynyt itsensä avulla tuotteita koko elämänsä. Nyt sitä kutsutaan vaikuttajamarkkinoinniksi – ja tuloksia mitatataan viimeistä klikkausta myöten. Sykkö katsoo esityksessään henkilöbrändäystä silmiin. Ja henkilöbrändiä peiliin.

Kello 15.25 Keynote: Vahva brändi
Marina Vahtola, hallituksen puheenjohtaja Chain Invest Oy, kansainvälinen hallitusammattilainen
Brändin menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liiketoiminnan ymmärrystä – siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä.

15.55 Keskustelua & kiitossanat

Ohjelma jatkuu iltatilaisuutena viestintäpalkintojen jaolla.

Cocktails & Vuoden viestintäpalkinnot

ILTAJUHLA

Vuoden 2021 Viestintäpalkinnot (alkaen heti kello 16 jälkeen)
Sami Sykkö, toimittaja ja Elina Melgin, toimitusjohtaja, ProCom

  • Jännitystä ja iloa – palkitaan vuoden viestijät ja viestintäteot!
  • Elävää musiikkia
  • Hyvää seuraa
  • Ruokaa ja juomaa
  • Kiinnostavia keskusteluja alan kollegoiden kanssa