Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Mitattava viestintä (2017)

ProComma Academic Mitattava viestintä (2017)

Mittaaminen tuo näkyviin viestinnän arvon: onko viestinnällä riittävä yhteys organisaation strategiaan ja miten viestintä tukee itse organisaation
toimintaa. ProComma Academic Mitattava viestintä 2017 avaa mittaamiskeskustelua strategisen viestinnän eri näkökulmista.

Painettu teos on lopussa. Voit lukea sähköistä versiota Heldassa täällä.

Tutustu sisällysluetteloon