Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Mitattava viestintä (2017)

ProComma Academic Mitattava viestintä (2017)

Mittaaminen tuo näkyviin viestinnän arvon: onko viestinnällä riittävä yhteys organisaation strategiaan ja miten viestintä tukee itse organisaation
toimintaa. ProComma Academic Mitattava viestintä 2017 avaa mittaamiskeskustelua strategisen viestinnän eri näkökulmista

Tutustu sisällysluetteloon