Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Puhujat

Tilaisuuden juontaja

Tiina Tikander

viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö, Perheyritysten liitto

Tiina toimii viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkönä Perheyritysten liitossa ja on myös ProComin hallituksen jäsen. Tiinalla on vankkaa kokemusta viestinnästä. Hän on omimmillaan vaikuttavan viestinnän ja kampanjoiden suunnittelijana sekä yhteiskunnallisen viestinnän ja edunvalvonnan toteuttajana. Tiina juontaa myös ProComin uutta Siksi viestintä -podcastia. Uteliaisuus, kipinöinti ja jatkuva uuden oppiminen ovat Tiinan tekemisen ytimessä.

Tilaisuuden juontaja

Jarno Forssell

toimitusjohtaja, ProCom

Jarno on ProComin toimitusjohtaja ja viestinnän moniottelija, joka on aiemmin työskennellyt toimittajana aikakauslehdistössä sekä sittemmin viestintäyrittäjänä ja -konsulttina. Hän on kehittänyt ja toteuttanut lukuisien yritysten sidosryhmämedioita sekä arvioinut niitä mm. ProComin kilpailuissa. Jarno on aktiivinen viestijä, joka kirjoittaa blogeja, tekee somevideoita ja juontaa ProComin uutta Siksi Viestintä -podcastia.

Minttu Vilander

vastuullisuus-, brändi- ja viestintäjohtaja

Minttu Vilander on vastuullisuus-, brändi- ja viestintäjohtaja, jolla on kokemusta niin pörssiyhtiöistä, rakennetun ympäristön organisaatioista kuin yhteiskunnallisen vaikuttamisen parista. Hän haluaa, että organisaatioissa ymmärretään, että tämän hetken suurin johtamishaaste on selvittää ja ymmärtää syvällisesti, mitä kestävyys omalle liiketoiminnalle tarkoittaa ja millaisia mullistuksia se tuo tullessaan. Minttu on kokenut puhuja ja kouluttaja, jota inspiroi tahto tarttua asioihin erityisesti silloin, kun ne tuntuvat vaikeilta.

Hetta Huittinen-Naskali

Director, Corporate Relations, Fortum

Hetta on pitkän linjan viestinnän ammattilainen, joka laajentaa tällä hetkellä osaamistaan edunvalvonnan saralle. Hän on työskennellyt suomalaisissa pörssiyhtiöissä, kansainvälisessä konsulttiyhtiössä sekä Suomen viennin ja matkailun edistämiseksi. Hetta on kerännyt kokemusta erityisesti kriisi- ja poikkeustilanneviestinnästä, mediatyöstä ja markkinointiviestinnästä. Lisäksi hän työskennellyt myös sisäisen viestinnän parissa. Hän on valmistunut Turun yliopistosta filosofian maisteriksi, pääaineenaan englannin kääntäminen ja tulkkaus. Hetta vetää tällä hetkellä Fortumilla Suomen viestinnän ja yhteiskuntasuhteiden tiimiä.

Marjo Lapatto

johtava asiantuntija, Finanssiala ry

Marjo Lapatto on johtava asiantuntija, jonka vastuisiin kuuluu koordinoida Finanssiala ry:n vaikuttajaviestintää. Hän vastaa myös varautumis- ja kriisiviestinnästä sekä digihuijausten torjunnan kampanjoista.

Heidi Kamppinen

markkinoinnin automaation asiantuntija, Liana Technologies

Heidi Kamppinen on markkinoinnin automaation asiantuntija, joka uskoo, että tulevaisuuden sidosryhmäviestintä on kohdennettua, jatkuvaa ja dataohjattua vuoropuhelua. Lianalla hän auttaa asiakkaita rakentamaan vuorovaikutteisempaa ja merkityksellisempää viestintää datan ja automaation avulla.

Tilaisuudessa mukana myös Oma Media -arvion tuomaristo:

Raine Tiessalo

toiminnanjohtaja, Ajatuspaja Toivo

Raine Tiessalo on ajatuspaja Toivon toiminnanjohtaja. Aiemmin Tiessalo on työskennellyt kokoomuksen viestintä- ja yhteyspäällikkönä, Perheyritysten liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajana, globaalin sijoittajauutistoimisto Bloomberg Newsin toimittajana ja Ylen kirjeenvaihtajana Pariisissa. Tiessalo on myös ollut media-alan yrittäjänä yhteiskunnallisessa MustRead-mediassa ja johtajana viestintätoimisto Kreabilla.

Kaisa Alapartanen

viestinnän konsultti

Kaisa Alapartanen (KTM) on viestinnän konsultti sekä käyttäjäkeskeisen oman median rakentamisen asiantuntija. Kaisa on toiminut organisaation oman median rakentamisen parissa jo lähes 20 vuotta. Digitaalinen palvelukehitys, käyttäjän osallistavat menetelmät sekä asiakaskokemuksen optimointi sisältöjen avulla ovat Kaisan ydinosaamista.

Pirjo Hästbacka

viestintä- ja markkinointijohtaja, TTS Työtehoseura

Pirjo Hästbacka on TTS Työtehoseuran viestintä- ja markkinointijohtaja, joka innostuu vaikuttavista vastuullisuusteoista ja -viestinnästä. Yli 25 vuoden viestintäuransa aikana hän on tehnyt vastuullisuusviestintää mm. Pauligilla, Stockmannilla ja Suomen Pakkauskierrätys RINKI Oy:ssä. Kokemusta on kertynyt erilaisista viestintäkonsepteista ja -kanavista aina kovaa dataa kokoavista vastuullisuusraporteista monipuolisiin markkinointikampanjoihin.

Tuija Tarkiainen

graafinen suunnittelija ja AD, Studio Kiss

Tuija Tarkiainen on AD, jonka sydän lämpenee typografialle ja julkaisusuunnittelulle. Hänellä on pitkä kokemus aikakauslehtien visuaalisen ilmeen suunnittelusta, konseptoinnista sekä taitosta. Vuodesta 2021 lähtien hän on toiminut AD:nä omassa identiteetti- ja julkaisusuunnitteluun erikoistuneessa yrityksessään.

Hannu-Pekka Komonen

yrittäjä, HP Creatives

Hannu-Pekka Komonen on media-alan yrittäjä ja podcastien ammattilainen, joka on konseptoinut kymmeniä menestyneitä yrityspodcasteja, alkuperäissarjoja ja asiaohjelmia. Hänellä on vahva osaaminen podcastien hyödyntämisestä markkinoinnissa, kiinnostavien konseptien luovasta suunnittelusta sekä podcastien strategisista ulottuvuuksista. Hannu-Pekalla on taustaa mm. kansainvälisestä podcast-tuotantoyhtiöstä, media-alan startupista, viestintätoimistosta ja globaalin mediaviestinnän parista

Riikka Rantakari

kestävän kehityksen & vastuullisuuden asiantuntija ja toimitusjohtaja, FitComm Oy

Riikka Rantakari (VTM) on kestävän kehityksen ja vastuullisuuden asiantuntija, jonka missiona on auttaa yrityksiä ja organisaatioita toimimaan kestävästi ja vastuullisesti. Hän on yli 20 vuotta kestäneen vastuullisuusuransa aikana ollut kehittämässä kymmenien yritysten vastuullisuusstrategioita, -ohjelmia ja -viestintää. Riikka on avoimen sidosryhmäyhteistyön ja läpinäkyvän viestinnän puolestapuhuja sekä kannustaa hyödyntämään raportointia niin johtamisen kuin viestinnän työkaluna. Riikka toimii vuonna 2010 perustamansa FitComm Oy:n toimitusjohtajana sekä ProComin kestävän kehityksen viestinnän verkoston puheenjohtajana. FitComm on yritysvastuuverkosto FIBS ry:n virallinen partneri.

Sari Kuvaja

kehitysjohtaja, Third Rock

Sari Kuvaja on Third Rockin kehitysjohtaja, perustajaosakas ja hallituksen puheenjohtaja. Third Rock on vuonna 2020 perustettu kestävän kehityksen konsulttiyhtiö, jonka asiantuntijat palvelevat yrityksiä ja organisaatioita mm. vastuullisuuden olennaisuusarvioinneissa, kestävyys- ja vastuullisuusraportoinnissa sekä luonto- ja ilmastotyössä. Sarilla on lähes 30 vuoden kokemus vastuullisen liiketoiminnan, vastuullisuusraportoinnin ja sidosryhmävuoropuhelun kehittämisessä.

Tero Huovinen

pääomamarkkina- ja sijoittajaviestinnän johtaja, Miltton

Tero Huovinen on pian jo 25 vuoden ajan työskennellyt pörssiyhtiöiden viestinnän, talous- ja vastuullisuusasioiden parissa ja hänellä on laaja kokemus yhtiöiden talousraportoinnista isoissa kansainvälisissä organisaatioissa, kuten Kemirassa ja Teliassa. Teron intohimona on yritysten taloudellisen brändin vahvistaminen niin taloudellisen suoriutumisen kuin viestinnällisen vaikuttamisen kautta. Tero työskentelee tällä hetkellä Milttonissa johtavana asiantuntijana ja on viimeisen kahden vuoden aikana saanut olla vaikuttamassa useiden yhtiöiden pörssitaipaleen alkuun listautumisprojektien kautta.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan!

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Kasarmikatu 21:n Jura-Salissa 4.12. kello 9–13.