Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Strateginen viestintä (2025)

ProComin kustantama vuotuinen viestinnän tutkimuskirja ProComma Academic 2025 julkaistaan 5.6.2025 teemalla strateginen viestintä. Tutkimuskirjan tavoitteena on avata strategisen viestinnän sisältöä eri näkökulmista ja erilaiset organisaatiot huomioiden.

Strateginen viestintä -kirjassa on kahdeksan vertaisarvioitua artikkelia, joissa strategista viestintää tarkastellaan monitieteisesti ja erilaisissa toimintaympäristöissä. Teoksen ovat toimittaneet VTT, dosentti Elisa Juholin sekä FT, dosentti, yliopistotutkija Henrik Rydenfelt. Artikkelien kirjoittajina toimittajien lisäksi ovat tutkijat Laura Asunta, Päivi Tampere ja Hans-Petter Fagerli, Nuppu Pelevina, Elisa Kannasto, Visa Penttilä ja Meri Frig, Anne Laajalahti ja Heini Taiminen, Pia Lappalainen sekä Helena Kantanen, Hanna Lehtimäki ja Salla-Mari Rönkkö.

ProCom on julkaissut viestinnän ammattilaisille suunnattua tieteellistä julkaisua vuosittain vuodesta 2014 asti. Teos julkaistaan sekä painettuna että sähköisenä. Sähköinen julkaisu on vapaasti saatavilla Helsingin yliopiston Helda-julkaisualustalla.

Painettu julkaisu on tilattavissa alla olevalla lomakkeella. ProComin jäsenille painettu julkaisu on maksuton. Muille kuin ProComin jäsenille painetun teoksen hinta on 35 € (sis. alv 14 %). Hinta ei sisällä toimituskuluja (toimituskulut 4,90 euroa sis. alv).

Tilauslomake