Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

ProCom mukana auttamassa sodasta kärsiviä Ukrainan lapsia

ProCom on lahjoittanut 1 000 euroa Plan International Suomelle sodasta kärsivien lasten auttamiseksi Ukrainassa. Vuodessa ukrainalaisten elämä on järkkynyt perustuksiaan myöten, eikä tuholle näy loppua. Tavallinen arki on muuttunut huoleksi ja hädäksi. Ukrainan lapset ja heidän perheensä elävät keskellä humanitaarista kriisiä. Yli 40 prosenttia Ukrainan koko väestöstä on humanitaarisen avun tarpeessa, suurin osa heistä lapsia ja naisia.

Lahjoituksen avulla Plan International Suomi jakaa hätäaputarvikkeita, varmistaa, että lapsilla on pääsy turvalliseen ja laadukkaaseen opetukseen, vahvistaa lastensuojelua sekä tarjoaa sodan järkyttämille ihmisille psykososiaalista tukea.

”Suomi auttaa valtiona Ukrainaa puolustautumaan Venäjän hyökkäystä vastaan ennätysmäisillä tukipaketeilla. Samaan aikaan on tärkeää, että myös järjestöt, yritykset ja tavalliset kansalaiset osallistuvat ukrainalaisten siviilien auttamiseen niin Ukrainassa kuin täällä Suomessakin. Planin kautta apu menee varmasti perille niille, jotka sitä eniten tarvitsevat”, sanoo ProComin toimitusjohtaja Jarno Forssell.

ProCom teki hyväntekeväisyyslahjoituksen helmi-maaliskuussa toteutetun Luottamus&Maine -tutkimuksensa yhteydessä. Jokainen tutkimukseen vastannut viestinnän ammattilainen osallistui osaltaan lahjoitukseen, sillä ProCom lahjoitti jokaisesta vastauksesta kolme euroa hätäapukeräykseen.

ProComin Luottamus&Maine -tutkimuksen tulokset julkistetaan kaikille avoimessa webinaarissa 12.5. Tilaisuudessa maineesta on puhumassa Ponsselta Juha Vidgrén, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun professori, varadekaani Vilma Luoma-aho ja T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka. Tilaisuuden moderoi Jarno Forssell.

Lisätietoa webinaaritilaisuudesta 12.5. ja ilmoittautuminen >

Lue lisää Planin työstä Ukrainassa >

Lisätietoja:

Jarno Forssell, toimitusjohtaja, ProCom
jarno.forssell[at]procom.fi
+ 358 40 506 4815