Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

ProCom uudistaa brändiään – tutustu uusiin verkkosivuihin

ProCom on uudistanut verkkosivunsa ja samalla visuaalista ilmettä on päivitetty. Uudistuksen myötä verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja tapahtumissa vastassa on tuttu brändi, mutta aiempaa vahvempana ja kirkkaampana. Esimerkiksi ProComin musta logo säilyy ennallaan, mutta sen muotoja nähdään vahvemmin visuaalisessa viestinnässä. Uusilla verkkosivuilla päädyttiin sanomalehtimäiseen ulkoasuun. Kokonaisuutta tarkasteltiin vahvasti asiakaspolkujen ja palvelumuotoilun kautta. ProCom haluaa olla helposti ja selkeästi saatavilla.

ProCom tutkii ja mittaa omaa mainettaan ja brändiään systemaattisesti. ProCom on säännöllisesti mukana T-Median mainetutkimuksessa, ja tulokset ovat olleet vahvat. Hyvä maine rakentuu brändistä ja siitä, miten järjestö näyttäytyy, kertoo koulutus- ja kehitysjohtaja Miia Rosenqvist ProComista.

– Jotta voimme vaalia hyvää tulosta mainetutkimuksessa, meidän täytyy näyttäytyä vahvana, selkeänä ja modernina toimijana. Olemme uudistaneet verkkosivumme ja brändiämme, jotta olemme helposti tunnistettavissa ja saatavilla, koska informaatiota on nykypäivänä valtavasti, Rosenqvist kertoo.

Millainen tarina kehitysprojektin ja brändiuudistuksen takana on? Lue lisää blogitekstistä täällä >

T-Median mainetutkimuksen mukaan ProComin merkittävimmät vahvuudet ovat sen toiminnan avoimuus ja läpinäkyvyys. Jäsenistö kokee vahvasti, että ProCom edistää jäsentensä ammatillista kehittymistä ja lujittaa viestinnän asemaa yhteiskunnassa.

ProComin tavoitteena on, että päivitetyn brändin myötä toiminta tulee selkeämmin saataville: päämääränä on, että olemassa olevat sidosryhmät löytävät järjestön pariin, mutta myös se, että uudella visuaalisella brändillä tavoitetaan uusia viestijöitä, jotka eivät vielä kuulu järjestöön.

– Kehitysprojektin tavoitteena on ollut tavoitettavuus sekä selkeys. ProCom tarjoaa runsaasti palveluita kaikille viestintää tekeville ammattilaisille. Tämän uudistuksen myötä uskomme, että palvelumme tavoittaa paremmin niin olemassa olevat kuin uudetkin jäsenemme ja asiakkaamme, Rosenqvist sanoo.

Olemme rakentaneet uudet verkkosivut, jotta niiden käyttö jäsenillemme ja asiakkaillemme on helppoa ja sujuvaa. Siksi haluammekin kuulla juuri sinun mietteesi: Onko uusilla sivuilla liikkuminen selkeää? Onko jollakin sivulla epäselvyyksiä? Verkkosivut ovat upouudet ja kehitämme sisältöjä jatkuvasti. Palautelomakkeella voit jättää risut ja ruusut uusista verkkosivuista – haluamme kuulla juuri sinun mietteesi!